Followers

Friday, October 21, 2011

teater pengembaraan intan

Pada 18 hb,pismp 6B telah mengadakan teater yang bertajuk ` Pengembaraan Intan '.Pelbagai suka duka telah kami harungi bersama.Memang tidak dinafikan pelbagai masalah yang telah kami harungi. Penat lelah kami lalui bersama. Siang dan malam kami berlatih untuk buat yang terbaik.Hasilnya..Aku berlakon sebagai Bulan..hehehe
Aku juga telah ditugaskan sebgai jurusolek pada hari pementasan tersebut...

Saya dan Zana :)




Wahhh takutnye witchhhh nie!

p/s : pic ni semasa test make up....




No comments:

Post a Comment

Friday, October 21, 2011

teater pengembaraan intan

Pada 18 hb,pismp 6B telah mengadakan teater yang bertajuk ` Pengembaraan Intan '.Pelbagai suka duka telah kami harungi bersama.Memang tidak dinafikan pelbagai masalah yang telah kami harungi. Penat lelah kami lalui bersama. Siang dan malam kami berlatih untuk buat yang terbaik.Hasilnya..Aku berlakon sebagai Bulan..hehehe
Aku juga telah ditugaskan sebgai jurusolek pada hari pementasan tersebut...

Saya dan Zana :)




Wahhh takutnye witchhhh nie!

p/s : pic ni semasa test make up....




No comments:

Post a Comment