Followers

Thursday, July 26, 2012

..............

kata orang hidup selalunya indah....namun kdg2 aku berfikir apa nilai indah dalam kata-kata itu....penilaian seseorang berbeda dek perjalanan hidup yang dilalui oleh setiap insan...AKU?? ya, klu dilihat manusia memang rasanya tidak ada masalah namun apa yang terpendam lebih memeritkan....Ya Tuhan,adakah ini ujian yang telah Kau berikan padaku untuk aku lebih kuat dan mendekat diri kepada-Mu...semua orang tidak akan memahami...hanya keseronokan mengisi ruang hidup mereka....Ya Tuhan....Kau tabahkanlah hati ini menghadapi ujian-Mu.Sesungguhnya aku takut aku tidak mampu menjalani ujian ini......sendiri

No comments:

Post a Comment

Thursday, July 26, 2012

..............

kata orang hidup selalunya indah....namun kdg2 aku berfikir apa nilai indah dalam kata-kata itu....penilaian seseorang berbeda dek perjalanan hidup yang dilalui oleh setiap insan...AKU?? ya, klu dilihat manusia memang rasanya tidak ada masalah namun apa yang terpendam lebih memeritkan....Ya Tuhan,adakah ini ujian yang telah Kau berikan padaku untuk aku lebih kuat dan mendekat diri kepada-Mu...semua orang tidak akan memahami...hanya keseronokan mengisi ruang hidup mereka....Ya Tuhan....Kau tabahkanlah hati ini menghadapi ujian-Mu.Sesungguhnya aku takut aku tidak mampu menjalani ujian ini......sendiri

No comments:

Post a Comment